سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبیخون پلیس به عاملان شهادت جواد مرادی/ 2 جنایتکار مخوف با تیر پلیس به هلاکت رسیدند + عکس

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در جریان دستگیری عاملان شهادت جواد مرادی، 2 نفر از قاتلان به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر گرفتار قانون شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان البرز درباره شبیخون پلیس به عاملان شهادت جواد مرادی، اظهار داشت: قاتلان که در 20 اردیبهشت امسال در درگیری مسلحانه ، ستوان یکم شهید مرادی را به شهادت رساندند ، در لرستان دستگیر شدند.

وی گفت : این تیم متشکل از چهار نفر بود که در نقاط مختلف برای شناسایی نشدن جا به جا می شدند اما سرانجام دیشب با محاصره محل اختفا در خرم آباد دستگیر شدند.

سردار کامرانی ضمن اشاره به عملیات پیچیده برای دستگیری این افراد گفت: در جریان دستگیری 2 نفر از قاتلان به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر دستگیر شدند.


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به نقشه شوم این گروه پس از بازجویی های اولیه اشاره کرد و افزود : آنها می خواستند با 2 قبضه اسلحه کلاشینکف به یک طلا فروشی دستبرد بزنند که با مظنون شدن شهید مرادی به خودروی آنها در مشکین دشت و متوقف شدن در جریان تعقیب و گریز ، شروع به تیراندازی کردند و در جریان درگیری مسلحانه، شهید مرادی به مقام رفیع شهادت رسید. 

گفتنی است،‌ بیستیم اردیبهشت ماه امسال چهار سارق مسلح درمنطقه مشکین دشت شهرستان استان البرز حین تعقیب و گریز با شلیک گلوله ستوانیکم جواد مرادی از پرسنل اداره آگاهی فردیس را به شهادت رساندند و از صحنه متواری شدند. از شهید مرادی 2 دختر خردسال به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محبوبه
۱۹:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
روحشان شاد ویادشگرامی
علی
۱۰:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
شهید مرادی را می شناسم روحش شاد و خدا به خانواده اش صبر و اجر دهد . مجازات عاملین شهادت شاید کمی از آلام خانواده شهید و تمام مردم بکاهد.