سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير جهاد کشاورزی اعلام کرد

ساماندهی خرید شیر خام با نرخ 1440تومان

معاون وزير جهاد کشاورزي با بيان اينکه بر اساس مصوبه سال گذشته قيمت خريد هر کيلوگرم شير خام از دامداران 1440 تعيين شده است، گفت: کارخانه‌های لبنی از اين نرخ استقبال نکردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن رکني گفت: با توجه به افزايش توليد شير خام در سال 1393 نسبت به سال 1392 و همچنين در سال جاري به زودي براي ساماندهي خريد شير خام با اين قيمت طرحي در ستاد تنظيم بازار تهيه و به دولت ارائه مي‌شود.

وي افزود: اين موضوع به زودي و تا يک هفته آينده به صورت بسته حمايتي از توليد و صنايع شير خام تصويب خواهد شد و منافع توليدکنندگان شير و همچنين درخواست‌هاي صنايع لبني مدنظرخواهد بود.

رکني گفت: توليدکنندگان محصولات لبني براي خريد شير 1440 توماني، موضوع افزايش قيمت محصولات خود را مطرح مي‌کنند و دولت هم به نياز بخش مصرف کننده توجه دارد که در اين بسته حمايتي به منافع همه گروه‌ها اعم از توليد، فرآوري و مصرف‌کنندگان توجه خواهد شد.

وي افزود: جزئيات اين موضوع پس از تصويب اطلاع رساني خواهد شد و توليدکنندگان شير خام و دامداران مشکلي از اين لحاظ نخواهند داشت.

معاون وزير جهاد کشاورزي گفت: هر گونه شايعه مبني بر دور ريختن شير خام دروغ است و بخش دامپروري هم مانند ديگر صنايع و فعاليت‌ها با ورود توليدکنندگان جديد و خروج برخي از فعالان مواجه است و خوشبختانه توليد شير خام روند افزايشي دارد.

وي همچنين از افزايش صادرات شير خشک خبر داد و گفت: براي صادرات هم برنامه‌ريزي مي‌کنيم و حمايت از بخش توليد در حمايت دولت است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.