سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

استفاده از تکنولوژی روز باید در آموزش و پرورش نهادینه شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت : اقدام پژوهی، تولید محتوای الکترونیکی، هوشمند سازی مدارس به معنای واقعی و استفاده از تکنولوژی روز باید در آموزش و پرورش نهادینه شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش ، ابراهیم جهانگیری با تأکید بر اینکه رابطه بین معلم و برنامه ریزان آموزش و پرورش صمیمانه باشد افزود: باید بستر ایجاد فضایی امن و مورد اعتماد معلمان توسط حوزه های ستادی آموزش و پرورش ایجاد شود.

ابراهیم جهانگیری از انعقاد تفاهم نامه هایی با سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: استفاده از پتانسیل سایر دستگاه های اجرایی زمینه ساز ارتقا سطح تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به حساس بودن جایگاه آموزش و پرورش در کشور خاطر نشان کرد: همه ی فعالیت های آموزش و پرورش باید اخلاقی و بر اساس مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر روابط انسانی باشد.

جهانگیری با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش دولت است خاطر نشان کرد:مشارکت های درون سازمانی و برون سازمانی دستاورد های خوبی برای آموزش و پرورش به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به افتتاح و تجهیز آزمایشگاه های دانش آموزی نانو در شهرستان های کرمان و جیرفت در یکسال اخیر از تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه دانش آموزی سیر جان خبرداد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.