سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجربیات پلیس مواد مخدر کرمان کشوری می شود

رئیس پلیس مواد مخدر ناجا درکرمان گفت: تجربیات ارزشمند پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان در اختیار کشورقرارگرفته و الگویی کشوری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،سردار علي مويدي ضمن بازديد از پلیس مواد مخدر كرمان در گفتگو با خبرنگار ان گفت: پليس كرمان داراي تجربيات گران بهايي است كه مي تواند به امر مبارزه با مواد مخدر در كشور كمك كند.

وی افزود: ما نيازمند راهكار هاي پيشگيرانه نويني هستيم چرا كه راهكار هاي پيشگيرانه در مبارزه با مواد مخدر تا به حال جوابگو نبوده است.

سردار مويدي افزود: ديگر ارگان ها نيز بايد براي مبارزه با ورود مواد مخدر با ناجا همكاري كنند و پليس به تنهايي قادر به حل ريشه اي اين مساله نيست.

وي ادامه داد: مردم بايد بدانند كه عزم راسخي براي مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و بنا بر تدابير سردار فرماندهي ناجا يكي از اصلي ترين اولويت هاي سازمان، مبارزه با مواد مخدر است و ما تلاش داريم تا در ابعاد مختلف اين برنامه را تقويت كنيم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا شرق و جنوب شرق كشور را درگاه ورود مواد مخدر به ايران معرفي كرد و گفت: كرمان اگر چه استاني مرزي نيست اما داراي پتانسيل عظيمي در مبارزه با مواد مخدر است.

وي تاكيد كرد: در پي آن هستيم تا در سال جاري با كمك كردن به كرمان در زمينه هاي تجهيزات، منابع انساني و منابع مالي بيشتر از گذشته جلوي قاچاق مواد مخدر به كشور را بگيريم.

سردار مويدي هدف از سفر خود به اين استان را نيز بررسي شرايط مبارزه با مواد مخدر در كرمان دانست و گفت: با كمك گرفتن از ابزار مشورت مي توانيم عمليات پليس را تسهيل كنيم و اميدواريم در بخش هاي مختلف گام هاي مثبتي برداشته شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا استفاده از پتانسيل هاي موجود در استان كرمان را امري ضروري عنوان كرد و گفت: بومي سازي راهكاري مثبت خواهد بود چرا كه كرمان اين ظرفيت و استعداد را دارد و بايد اين پتاسيل ها بالفعل شود.



انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.