سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

برای حضور پر رنگ در انتخابات خانه احزاب با سایر احزاب در تعامل هستیم/ "مالیات سبز " محور بحثهای این هفته حزب سبز

دبیرکل "حزب سبز" با بیان اینکه سعی ما همواره بر آن بوده است که تعامل مثبتی با احزاب برای حضور در انتخابات خانه احزاب و بازگشایی مجدد این نهاد داشته باشیم ، گفت: ما در حزب سبز در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده و نظرات خود را در خصوص انتخابات خانه احزاب اعلام کرده‌ایم.

"حسین کنعانی مقدم" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث انتخابات خانه احزاب اظهار داشت: سعی ما همواره بر آن بوده است که تعامل مثبتی با احزاب برای حضور در انتخابات خانه احزاب و بازگشایی مجدد این نهاد داشته باشیم، ما در حزب سبز در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده و نظرات خود را در خصوص انتخابات خانه احزاب اعلام کرده‌ایم.

دبیر کل حزب سبز با بیان اینکه در خصوص مسائل اقتصادی اعم از اقتصاد مقاومتی و بحث "مالیات سبز" در حزب سبز کارهای اساسی انجام شده است، ادامه داد: بر این اساس مقرر شد طرحی به مجلس ارائه شود که بر اساس آن،  افرادی‌ که از منابع محیط زیست استفاده بیشتری می‌کنند به تبع  آن مالیاتی تحت عنوان "مالیات سبز" پرداخت کنند.

وی از این طرح به عنوان طرحی موفق در کشور چین یاد کرد و افزود: براساس این طرح، اجازه داده نخواهد شد که منابع طبیعی کشور توسط عده‌ای به غارت برده شود.

کنعانی مقدم، مسئله بعدی پیگیری شده در جلسه شورای مرکزی حزب سبز را برگزاری کنفرانس" کهنه سربازان مخالف جنگ‌طلبی آمریکا  در منطقه "عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر در حال پیگیری مقدمات برگزاری این کنفرانس و اخذ مجوزهای لازم از طریق وزارت کشور و وزارت امور خارجه هستیم تا بتوانیم این کنفرانس را با محوریت مسائل یمن برگزار کنیم.

دبیرکل حزب سبز در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در این نشست از دبیرکل احزاب آسیایی دعوت کرده و این کنفراس را نیمه دوم شهریورماه در تهران برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب ، کنفرانس ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.