سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلیان‌سراها محل گرایش جوانان به قلیان‌است

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه توتون‌های وارداتی مصرفی در قلیان‌ سراها آلوده به مخدر است، گفت: قلیان‌سراها محل تجمع جوانان و گرایش آنها به مواد مخدر است

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران  به نقل از  فارس ، رحمت حیدری‌نژاد با بیان اینکه مراقبت از جوانان جزو وظایف مهم جامعه و خانواده‌ها است، تصریح کرد: امروز قلیان‌سراها مکان تجمع جوانان شده و توتون‌های وارداتی مصرفی در قلیان‌سراها آلوده به مخدر است، گفت: مصرف این توتون‌ها جوانان را به مواد مخدر آلوده می‌کند.

معاون فرماندار شفت آلوده شدن جوانان به مواد مخدر را نقشه شوم دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن برای آلودگی جوانان به مواد مخدر تلاش می‌کند و باید جلوی رشد توزیع و گرایش جوانان به مواد مخدر گرفته شود.

حیدری‌نژاد استفاده از شیوه‌های مختلف برای آلوده کردن فضای جامعه را ترفند دشمنان عنوان کرد و یادآور شد: رواج استعمال مواد مخدر یکی از شیوه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه رکود و رخوت ناشی از مصرف مواد مخدر زیبنده جامعه ایران اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با دیدگاه کارشناسی و ارائه تصمیمات راهبردی معضل بزرگ اعتیاد را کاهش دهند.

معاون فرماندار شفت توجه به ارائه راهکارهای مناسب در جلسات مذکور را امری ضروری دانست و یادآور شد: جلوگیری از توزیع مواد مخدر و مبارزه با سوداگران این عرصه نیاز به همکاری و عزم همگانی دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.