سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مسئول روزنامه مردم امروز به جزای نقدی محکوم شد

وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز از صدور حکم پرونده موکلش از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران خبر داد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز، در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مدیرمسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز اظهار کرد: امروز حکم به من ابلاغ شد.

وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز افزود: طی این حکم احمد ستاری مدیر مسئول روزنامه مردم امروز به 2 میلیون تومان جزای نقدی و محمد قوچانی سردبیر روزنامه تبرئه شدند.

وی در پاسخ به این سئوال که دادگاه به توقیف روزنامه حکم داده است یا خیر، تصریح کرد: برای ابطال لغو امتیاز با هیئت نظارت مذاکره خواهیم کرد چرا که طبق قانون و با توجه به اینکه مجازاتی در تشخیص دادگاه بوده و اعلام شده است دلیلی برای لغو امتیاز نیست واگر با مزاکره موضوع حل نشود، طی دادخواستی ابطال تصمیم را از دادگاه خواستار می شویم. 

بر اساس این گزارش، روزنامه مردم امروز پس از 19 شماره انتشار، با دستور شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل درج مطلبی تحت عنوان «من هم شارلی هستم» توقیف شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.