سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سارقان 650 راس گوسفند و بز در اصفهان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد: اعضای 10نفره دوباند سارق که 650 راس گوسفند و بز را از واحدهای دامداری این شهرستان به سرقت برده بودنددرعملیاتی ویژه با تلاش ماموران استان شناسایی و دستگیرشدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  اصفهان، سرهنگ خسروی بیان کرد: اعضای 10 نفره دو باند سارق که این تعداد بز و گوسفند را از واحدهای دامداری در شرق اصفهان و شهرستان نجف آباد به سرقت برده بودند در عملیاتی ویژه با تلاش ماموران این استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این تعداد گوسفند و بز بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در پی وقوع سرقت احشام در حوزه شرق اصفهان، کارآگاهان در پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی و انهدام یک باند سرقت احشام شدند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: این باند 5 نفره پس از سرقت احشام آنها را به یکی از استان‌های همجوار برده بودند که موفق شدیم آنها را کشف کنیم و مال خری که اقدام به خرید این احشام کرده بود را هم دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر کارآگاهان در پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد موفق به انهدام یک باند سرقت احشام شدند که تاکنون به سرقت 600 راس احشام اعتراف کردند و مال باخته‌ها هم شناسایی و شکایت‌ها اخذ شده است تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فولادی
۱۵:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام ازسایت خوبتان سپاسگذارم تعداد43راس گوسفندهم ازمابردن ادرس ما خوزستان شهرستان لالی روستای خواجه اباد بخش مرکزی مالک دام اقای عسکر فولادی