سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

وقتی هدف بزرگ باشد، قطعا انقلاب هم بزرگ خواهد بود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ملتی که پرچم شهادت بر دوش دارد خود را برای جهانی‌سازی الهی که همان فرهنگ مهدویت است، آماده کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سنندج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی گفت: هر انقلابی وزن و اهدافی دارد و وزن انقلاب اسلامی به تعداد شهدایی است که تقدیم کرده‌ایم اما برخی آن را منحصر به آب و نان کرده‌اند.

وی افزود: برخی هنوز هم به دنبال منحصرکردن اهداف انقلاب اسلامی در همین اهداف حقیر هستند و می‌خواهند ارزش انقلاب اسلامی را پایین بیاورند در حالی که انقلاب ما انقلابی خدایی و برای خدا بود.

نصرتی با بیان اینکه وعده الهی این است که همه پیامبران مبعوث شده‌اند تا دین اسلام بر همه ادیان غلبه کند، بیان کرد: آینده زمین از آن صالحان خواهد بود و حکومت واحد جهانی بر مبنای اسلام به رهبری صالحان تشکیل خواهد شد.

وی این مهم را جهانی شدن اسلام دانست و افزود: دشمنان اسلام با آگاهی از این دو وعده مهم الهی در صدد هستند تا جهانی‌سازی ابلیسی را در مقابل جهانی شدن اسلام قرار دهند.

نصرتی افزود: اسلامی که امپریالیسم جهانی آن را مخدر جامعه و ارتجاع سیاه می‌دانست به دست مردی الهی که هیچ یک از سیاست‌های دانشگاهی آنان را نیاموخته بود، احیاء شد و پس از او هم خلف صالحی به میدان آمد که تمام ترفندهای غرب را با چند کلمه پنبه می‌کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به توسعه روزافزون اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی در جهان، گفت: دشمنان با ایجاد دسته‌بندی‌هایی در بین مسلمانان می‌خواهند گروه‌های تکفیری را به اسلام نسبت دهند تا در خلال آن منافع شوم خود را قابل دسترس و از جهانی شدن اسلام جلوگیری کنند.

وی امروز مرزهای مقابله ایران اسلامی با جهانی‌سازی شیطانی تا سرحد مرزهای رژیم غاصب اسرائیل گسترده شده است، گفت: ملتی که پرچم شهادت بر دوش دارد خود را برای جهانی‌سازی الهی که همان فرهنگ مهدویت است، آماده کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اختصاصی‌کردن مهدویت برای تشیع را ساخته و پرداخته دشمنانان اسلام عنوان کرد و گفت: در منظر اسلام و دیگر ادیان هیچ کس نیست که منتظر منجی نباشد و لذا باید افق دید تمام امت اسلامی به افق مهدویت باشد.

وی افزود: روند صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا در حال تسریع است و به زودی جبهه‌های کلیدی دنیا به دست انقلاب ما خواهد افتاد.
نصرتی درپایان گفت:همانگونه که امام راحل فرمودند جنگ ما با صهیونیسم جهانی است و بقیه دلقک‌های این جریان هستند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: هدف ، انقلاب ، پرچم ، شهادت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.