سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پایش آب آشامیدنی زنجان براساس استانداردهای مدون بهداشت جهانی پایش

مدیرکنترل کیفیت آبفا گفت : کیفیت آب شرب استان زنجان بر اساس استانداردهای مدون بهداشت جهانی و دستورالعمل های بهداشتی منطقه ای دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت به طور منظم پایش می شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی مهندس علی عاشوری با بیان این مطلب افزود : این شرکت به منظور تحویل آب سالم و بهداشتی در نقطه مصرف به مشترکین اقدامهای عملیاتی و کنترلی شامل آزمونهای باکتریولوژی ، فیزیولوژی ، فیزیکوشیمیایی ، فلزات سنگین و سایر ریزآلاینده ها را انجام می دهد .

وی گفت : این دفترآزمون های فوق را بطور روزانه و مستمر با لحاظ جمعیت تحت پوشش شهرهای تابعه نمونه برداری و مورد آزمون قرار می دهد .

مدیر کنترل کیفیت آبفای به تعداد آزمونهای انجام شده طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: بیش از 41 هزار مورد آزمون کلرسنجی ، 750 مورد آزمون فیزیکوشیمیایی و 2 هزار و 800 مورد آزمون میکروبی جهت پایش کیفیت آب شرب زنجان انجام شده است .

عاشوری در پایان به تاکیدات دکتر بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اشاره  و خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت نظارت مستمری بر کیفیت آب شرب استان دارد و طبق گفته دکتر بیگلری بیش از 13 هزار مورد کلرسنجی آب آشامیدنی از اسفند سال گذشته تا پایان طرح بسیج سلامت نوروزی توسط مرکز بهداشت انجام شده است .


انتهای پیام/  ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.