سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشار اسد: اردوغان نماینده عثمانی‌های آدم‌کش است

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد رئیس جمهور ترکیه نماینده‌ همان عثمانی‌های آدم کشی است که پیش از این دست به قتل عام ارامنه زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، "بشار اسد"، رئیس جمهور سوریه می‌گوید رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نماینده‌ی همان عثمانی‌های آدم کشی است که یک قرن پیش دست به قتل عام ارامنه زدند.

اسد روز پنج شنبه (14 خرداد) ضمن اعلام این موضوع، تهدیدها علیه ارامنه در صد سال پیش و تهدیدهای امروز علیه مردم سوریه را مشابه هم دانست.

وی گفت: رئیس جمهور ترکیه و دولت آنکارا از همان وسیله‌ای که برای کشتار ارامنه به کار رفت، یعنی «تروریسم» علیه مردم سوریه نیز استفاده می‌کنند.

رئیس جمهور سوریه همچنین نسبت به گسترش تهدید تروریسم در خاورمیانه و جهان هشدار داد و گفت: تروریسم «هیچ مرزی را نمی‌شناسد و در مرز این کشور یا آن کشور توقف نمی‌کند.»

روزنامه جمهوریت ترکیه پیشتر ویدیویی در وب سایت خود منتشر کرد که در آن کامیون‌های متعلق به وزارت اطلاعات ترکیه سلاح‌هایی برای گروه‌های تروریستی سوریه حمل می کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
nader
۰۱:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
اقای اردوغان شما که دم از مسلمانی میزنی فکرش کردی یک روز باید بمیری و پیش درگاه خداوند چه جوابی باید پس دهی با این همه خونهای به نا حق ریخته شده به سبب سیاست غلط شما
رادمهر
۲۱:۰۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
دقیقا" همینطوره !
این آقای ا ر د و غ ا ن سودای عثمانی گری در سر دارد و دچار توهم سلطان عثمانی بودن شده و با هر وسیله ای حتی حمایت از تروریسم و هدایت آن به سمت کشتار بی گناهان در سوریه و عراق می خواهد به این هدف شوم خود برسد
معلم
۲۰:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
اردوغان مثل دکتاتئرهای سابق صدام . مبارک .....توان حماقت های خود را خواهد داد هر که با دین در افتاد بر افتاد
همایون
۱۴:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
معلوم نیست این رجب کثیف دروغگان زیر علم چه کسی سینه میزنه. خدا لعنتش کنه