سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

بهترین زمان خرید سهام فرا رسید

محمد اصولیان کارشناس بازار سرمایه گفت: :در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت سهام و رسیدن قیمت‌ها به کف، بهترین فرصت برای خرید سهام برای سرمایه گذاران ایجاد شده است.

محمد اصولیان کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار  بورس  گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،در خصوص روند بازار سرمایه گفت:در حال حاضر در روند قیمتی بازار سرمایه هیچ ‌گونه اصلاح قیمتی صورت نگرفته و در واقع آنچه که در بازار شاهد هستیم تعادل نسبتا منفی است.

وی ادامه داد:بازار سرمایه بیشتر برگرفته از مسائل اقتصادی کشور بوده و از موضوعات سیاسی کمتر تاثیر گرفته است.

اصولیان با در توضیح تاثیر نقدینیگی در بازار سرمایه اظهار داشت:ورود نقدینیگی به بازار جان تازه‌ای می‌دهد و هموار شدن مسیر جریان برای بازار یک موضوع مهم و جدی است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد:توافق و یا عدم توافق در مذاکرات می‌تواند عکس‌العمل‌های متفاوتی را از سرمایه‌گذاران در بر داشته باشد و اهم این موضوع واریز نقدینگی از بانک‌ها  به سمت بازار سرمایه خواهد بود.

وی در این‌باره افزود:در حالی که شرکت‌های بورسی با کمبود نقدیگی دست و پنجه نرم می‌کنند نمی‌توان انتظار بهبود در روند بازار سرمایه را داشت.

اصولیان در بیان دلایل رشد بازار سرمایه گفت:با کاهش نرخ بهره،واریز نقدینگی،ایجاد فرصت‌های جایگزینی می‌توانیم شاهد رشد شاخص باشیم.

کارشناس بازار سرمایه در توضیح زمان مناسب برای خرید سهام یادآور شد:در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت سهام و رسیدن قیمت‌ها به کف می‌تواند بهترین فرصت برای خرید سهام باشد.

وی ادامه داد:اما نکته قابل بررسی برای خرید سهام وارد کردن سرمایه‌گذاران حقوقی قبل از حقیقی‌ها است و در این شرایط ابتدا باید گرئه حقوقی‌ه ا تصمیم ‌گیری کنند و بعد حقیقی‌ها را تشویق به خرید کنیم.

اصولیان تاکید کرد:خرید گروه حقیقی‌ها همزمام بت حقوقی‌ها موجب ایجاد یک جو روانی و هیجانات منفی در بازار سرمایه ‌می‌شود و هیجانات بیش از بیش بر روند منفی بازار دامن خواهد زد. 
برچسب ها: بورس ، سهام ، عرضه ، خرید ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.