سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس انجمن هندبال ساحلی:

کارنامه درخشان اسماعیلاجیچ راهگشای تیم ملی است

رییس انجمن هندبال ساحلی گفت: با کارنامه درخشان گزینه سرمربیگری کشورمان به اهداف بزرگ در هندبال ایران دست می‌یابیم.

حسن افتخاری رییس انجمن هندبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عرفان اسماعیلاجیچ جز مربیان مطرح و دارای کارنامه درخشان در زمینه بازیکنی و مربیگری در باشگاه‌های اروپا می‌باشد.

وی افزود: رشته هندبال یکی از رشته‌های ریشه‌دار در ورزشهای توپی یوگسلاوی است و شامل پیشرفت چشمگیری بوده است.

رییس انجمن ساحلی در ادامه اذعان داشت: امیدوارم فدراسیون با برنامه‌ریزیها و راهکارهای خوب در مورد انتخاب این گزینه به خوبی عمل کرده و در آینده با توجه به کارنامه درخشان اسماعیلاجیچ شاهد پیشرفت هندبال در کشورمان باشیم. به اعتقاد من وی می‌تواند راهگشای تیم ملی کشورمان در زمینه‌های بین‌المللی پس از این باشد.

رییس انجمن هندبال ساحلی در رابطه با استقبال نکردن فدراسیون قبلی در خصوص دعوت از مربی خارجی جهت هدایت تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان گفت: سال گذشته جهت هدایت تیم ملی هندبال ساحلی با آنتونیو برزیلی توسط سفارت به توافق رسیدیم.

وی تصریح کرد: با وجود بحران شدید مالی فدراسیون قبل مورد استقبال و حمایت قرار نگرفت و از ادامه این امر صرف نظر کردیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی و موافقت رییس فدراسیون در آینده‌ای نزدیک برای هدایت هندبال ساحلی کشورمان نیز از مربیان بین المللی استفاده نماییم و در ادامه شاهد پیشرفت هندبال در قسمت ساحلی نیز باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساحلی ، کارنامه ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.