سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

رسانه ها در مسیر جلب اعتماد عمومی حرکت کنند

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت : رسانه ها در مسیر جلب اعتماد عمومی حرکت کنند

عزت الله یوسفیان ملا درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری درآمل با بیان این که اهل قلم باید قداست و حرمت قلم را در همه جهات نگه دارند، گفت: اگردر سایه حرمت قلم که اصل است هر چه نوشته شود کسی تعبیر سوء نمی کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که اگر حرمت قلم از مسیر اصلی منحرف شود از رسالت بی طرفی خارج می شود، بیان داشت: انتقاد باید باشد ولی باید به فرهنگ مردم هم توجه ویژه ای صورت گیرد.

یوسفیان ملا، ادامه داد: رسانه ها باید به آن چه که مردم پذیرا هستند توجه داشته باشند که روابط اجتماعی ما هم قراردادی است.وی با بیان این که باید در جامعه ایران سطح فرهنگ ها را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: انتقاد سطح جامعه را بالابرده و باید به واکنش های جامعه توجه داشته باشیم که میزان و معیار است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کردکه امروز به گونه ای است که در دنیا هر اتفاقی می افتد در کمترین زمان مخابره می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که رسانه ها در مسیر جلب اعتماد عمومی حرکت کنند، بیان داشت: رسانه ها باید به اقدامات درست و شایسته کاری کنند تا در افکار مردم جا بیافتند.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که اعتماد بالاترین سرمایه برای رسانه ها است، تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده این قلم زدن ها بری انتقام جویی وکسب منافع باشد اعتماد مردم را از بین می برد.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: رسانه ، مسیر ، جلب ، ولایت ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.