سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراجی:

تمرینات رکابزنان به منظور حضور در مسابقات آسیایی 2015 آغاز شد

مسئول دوچرخه سواری هیات استان تهران گفت: تمرینات رکابزنان کوهستان به منظور حضوری درخشان در مسابقات آسیایی 2015 آغاز شد.

امید سراجی، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته کوهستان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد تا رکابزنان آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند.
 
وی تصریح کرد: این مسابقه در مالزی برگزار می‌شود و مرداد ماه 4 گروه آقایان و بانوان بزرگسال و جوانان آقا و خانم را اعزام خواهیم کرد.
 
سراجی در ادامه بیان داشت: 15 تا 20 نفر برای حضور در اردو دعوت شدند و عملیات تیم به عهده هنری است.
 
مسئول هیات استان تهران در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون اولویت کار در کوهستان است و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که با حامی مالی تیم به صورت بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته‌ایم تلاش برای ورود به المپیک و حضوری خوب است و از حالا در بازی‌های آسیایی تمرینات را باید به صورت متمرکز آغاز می‌کنیم.
 
وی اظهار داشت: همچنین برای تیم ملی کوهستان برنامه سفر به اروپا را در نظر گرفته‌ایم و قرار است این تیم در خرداد ماه اعزام شوند، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است و وزیر نظر فدراسیون جهانی UCI چند برنامه تمرینی هم برای رکابزنان در این رابطه برگزار خواهد شد.
 
سراجی در ادامه تاکید کرد: البته ما دست سرمربی هرکی هندی را به منظور ورود به مسابقات آسیایی باز گذاشتیم تا تکنیک‌های لازم را به رکابزنان آموزش و داده و آنها را برای ورود به مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی و کسب نتایج درخشان‌تر ببینیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: اردوی تیم ملی کوهستان از 12 خرداد آغاز و تا نوزدهم ادامه دارد و اسامی رکابزنان شام پروین مردانی، نیما پاشایی، محمد پور شریف، بایک علیزاده، فرزاد خدایاری، فراز شکری و سجاد طاهری و محسن رمضانی و امین الله ناروئی هستند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.