سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باباخانلو در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

توسعه تعاملات تعاونی‌ها با سازمان‌های منطقه‌ای و جهانی

سرپرست اداره کل تعاون وزارت کار گفت: توسعه تعاملات تعاونی‌ها با سازمان‌های منطقه‌ای و جهانی به منظور ارتقای کارکرد آن‌ها و ایجاد ظرفیت‌های پیشرفته یکی از برنامه‌های وزارت کار محسوب می‌شود.

پیمان باباخانلو، سرپرست اداره کل تعاون وزارت کار در گفت‌و‌گو با خبرنگار رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اهمیت تعاملات شبکه‌ای در کشور اظهار کرد: تعاملات شبکه‌های در تعاونی از اهمیت بسزایی برخوردار است، به این منظور که بسترسازی ‌های لازم برای ایجاد بازار مجازی آغاز کرده‌ایم، چرا که بازار مجازی یکی از ابزارهای تعاملات شبکه‌ای محسوب می شود.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌ها، امکانات و فرصت‌ها و امکان سنجی زمینه‌های تعامل از مهمترین ویژگی ایجاد تعاملات شبکه‌ای است.

سرپرست اداره کل تعاون وزارت کار با اشاره به زیر مجموعه تعاملات شبکه‌ای تصریح کرد: تقویت زنجیره‌های گردش ارزش افزوده، طراحی زنجیره‌های تامین کالا خدمات، بازار مجازی از مهمترین زیر مجموعه‌های تعاملات شبکه‌ای محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت بازار مجازی، زمینه شکل گیری آن تا 9 ماه آینده برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد:‌ایجاد بانک اطلاعاتی برای شناسایی اجزا و اعضا در این امر بسیار مهم تلقی می‌شود، چرا که برای ایجاد چنین شبکه گسترده‌ای باید زیر مجموعه آن برای کیفیت بهره وری به طور کامل مشخص باشد.

وی تاکید کرد: توسعه تعاملات تعاونی‌ها با سازمان‌های منطقه‌ای جهانی از دیگر برنامه‌های ویژه تعاون محسوب می‌شود تا مشارکت تعاونی‌ها در سطح بین المللی زمینه‌ی ارتقای توانمندی آن‌ها را فراهم سازد.

بالاخانلو در پایان گفت: راهبرد‌ها زمینه ایجاد تعاملات شبکه‌ای و تحقق برنامه‌ها را فراهم می‌سازد و باید برای عملیاتی شدن برنامه‌ها راهبرد تدوین کنیم که البته در سال گذشته این مهم انجام شده است و امسال مراحل اجرای آن تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعاملات ، توسعه ، جهانی ، کار ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.