سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با فرمت PDF؛

سیره معصومین(ع) در اعیاد و شادی‌ها + کتاب الکترونیک

ضرورت و آداب شادی، گوشه ای از برنامه های معصومین در برنامه های شادی، تکبیر و تهلیل گفتن، دعا و روزه، زینت کردن، انفاق و کمک به فقرا و صله دادن از جمله عناوین مورد بحث در این کتاب الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ کتاب الکترونیک "جشن میلاد و سیره معصومان (علیهم السلام) در شادی ها" در قالب یک مقاله توسط محمود اکبری نوشته شده و در مجله انتظار به چاپ رسیده است.

مراسم ولادت حضرت مهدی (ع)، ضرورت و آداب شادی، گوشه ای از برنامه های معصومین در برنامه های شادی، تکبیر و تهلیل گفتن، پوشیدن لباس پاکیزه، تبریک و تهنیت گفتن، دعا و روزه، نماز، زینت کردن، انفاق و کمک به فقرا، صله دادن، ولیمه و نیکی و احسان از جمله عناوین مورد بحث در این کتاب الکترونیک است.

در ابتدای این کتاب الکترونیک میخوانیم : 

نیمه شعبان، جشن میلاد امام زمان(ع)، جشن زنده شدن آرزوها و امیدها، جشن آمادگی براي شرکت در نهضتی بزرگ و انسانی است. جشن میلاد جشنی توام با آگاهی، حرکتی مستمر و سازنده و زندگی بخش، و میثاق و هم سویی با امام عصر(ع) است.

این روز از شیرین ترین، خجسته ترین و بزرگ ترین اعیاد اسلامی است. امام خمینی (ره) فرمود: "عید میلاد حضرت مهدی و بزرگترین عید برای مسلمین و بزرگترین عید برای بشر است" و به فرموده مقام معظم رهبری : " روز ولادت حضرت مهدی (ع)، یک عید حقیقی برای همه افراد بشر و کسانی است که سختی کشیده اند یا رنجی برده اند یا اشکی ریخته اند و انتظاری کشیده اند".




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.