سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش دوستی به اظهارات قناعتی:

تخلف را حتی به سفارش رئیس جمهور نیز نمی‌بخشم

عضو شورای شهر گفت: تخلف را حتی به سفارش خود رئیس جمهور نیز نمی‌بخشم، چرا که این مسائل در این شورا جایی ندارد و اگر تخلفی انجام می‌شود، تا پای نتیجه باید پیش برویم و با هیچکس تعارف نداریم

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز و در واکنش به اظهارات قناعتی اظهار کرد: اگر تخلفی می‌بینیم، باید با آن برخورد کنیم و سفارش رئیس جمهور و معاون آن در تخلف جایی ندارد و تخلف را به سفارش اشخاص نمی‌بخشیم.

وی ادامه داد: هتل که هیچ، بهترین مکان برای بهترین اشخاص نیز اگر تخلفی داشته باشد، باید جریمه و یا تخریب شود، اینکه نمی‌شود دو هفته وقت شورا را بگیریم و اظهارات مختلفی در خصوص تخلفات ارائه کنیم و بعد بگوییم که به سفارش فلان کس استیضاح را پس می‌گیرم.

دوستی تصریح کرد:‌شورا با هیچکس تعارف ندارد، اگر تخلفی شود، برخورد می‌کنیم، 4 هزار و 700 متر تخلف مسئله‌ای نیست که بخواهیم از آن بگذریم چرا که شورا کار آمد است و جلوی هر تخلفی می‌ایستد.

دوستی افزود: اگر ثابت شود تخلفی شده، به هیچ تلفنی گوش نخواهیم داد و با آن برخورد می‌کنیم.

دوستی همچنین از اقدامات شهرداری در خصوص پذیرایی منظم از زائران در سال‌های گذشته تشکر کرد و ادامه داد:‌انتظار داریم امسال نیز شاهد پذیرایی خوب و منظم از زائران مرقد امام باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوستی ، تخلف ، رییس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.