سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه بلوک 5 درصدی مهر اقتصاد روی میز مزایده فرابورس ایران

سه بلوک 5 درصدی سهام غیرمدیریتی بانک مهر اقتصاد، یکشنبه 17 خرداد در بازار پایه فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس نوین پارسه، موسسه خدمات درمانی بسیجیان و موسسه تامین مسکن بسیجیان در نظر دارند، هریک 5 درصد از سهام غیرمدیریتی بانک مهر اقتصاد را به طور يكجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس به فروش برساند.

در حالی که قیمت پایه هر سهم "ومهر"، 2 هزار ریال و قیمت پایه کل هر بلوک 5 درصدی، یک هزار و 200 میلیارد ریال اعلام شده، عرضه بلوکی سهام این شرکت روز یکشنبه 17 خرداد‌ماه 1394 انجام می‌شود و کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان عرضه کننده این سهام خواهد بود.

طبق این گزارش، از 12 میلیارد سهام منتشر شده این بانک، هریک از این سه سهامدار، 600 میلیون سهم عرضه می‌کنند و سپرده حضور در رقابت 36 میلیارد ریال برای هر 5 درصد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، بانک 12 هزار میلیارد ریالی مهر اقتصاد با نماد "ومهر" در تاریخ 26 اسفند 93 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری به عنوان یکصد و هشتاد و سومین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شده است و معاملات آن به صورت توافقی در حال انجام است.


انتهای پیام/
برچسب ها: مزایده ، فرابورس ، معاملات ، نرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.