سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت دو نفر از رهبران اخوان المسلمین

نیروهای امنیتی مصر دو نفر از رهبران اخوان المسلمین را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الجزیره، نیروهای امنیتی مصر روز گذشته دو نفر از رهبران اخوان المسلمین را بازداشت کردند.

رسانه های مصر اعلام کردند نیروهای امنیتی "محمود غزلان" و "عبدرالرحمان البر" از اعضای دفتر ارشاد این گروه را در آپارتمانی در شهر "6 اکتبر" در استان "جیزه" همراه با جوانانی از اعضای این گروه بازداشت کردند.

تلویزیون مصر چند ساعت پیش از این بازداشت در بیانیه ای مدعی شد دستگاه های امنیتی طرح های تروریستی اخوان المسلمین را ناکام گذاشتند. تلویزیون مصر اعلام کرد این طرح ها شامل جمع آوری داده های اطلاعاتی، هدف قرار دادن عناصر دولتی، ارتش، پلیس، قضات، رسانه ها و مردم عادی بوده است.

"محمد منتصر،" سخنگوی اخوان المسلمین صبح امروز در بیانیه ای در واکنش به بازداشت سران اخوان المسلمین اعلام کرد: بازداشت دکتر محمود غزلان و دکتر عبدالرحمان البر از رهبران اخوان المسلمین تلاشی شکست خورده برای گمراه کردن جوانان انقلابی در سراسر کشور است.
سران اخوان المسلمین در حالی بازداشت شدند که قرار است امروز حکم مرسی و بیش از 150 نفر از رهبران این گروه در پرونده فرار از زندان "وادی نطرون" و جاسوسی برای حماس اعلام شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.