سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

همدلی و همزبانی در میان پرسنل و مدیریت موجب کسب رتبه نخست در کشور شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همدلی و همزبانی در میان پرسنل و مدیریت ادارات اوقاف استان موجب کسب رتبه نخست در کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه بار دیگر توانست رتبه نخست را در کشور بدست بیاورد.

وی در ادامه تصریح کرد: این رتبه پس از ارزیابی از فعالیت ها و عملکرد ادارات کل اوقاف کشور و اخذ رتبه نخست توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گردید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این کسب رتبه نخست در ششمین مجمع سراسری مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و در همایش مدیران سازمانی، مدیران استانی، مدیران شهرستانی و با حضور نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، و معاونین ستادی عملکرد ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها توسط بازرسی سازمان متبوع مورد بررسی قرار گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: که این کسب رتبه نخست با بررسی عملکرد و ارزیابی برنامه محور سال 93 در کلیه امور با تلاش بی وقفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و ادارات شهرستان ها و دفاتر نمایندگی های فعال در استان بدست آمده است.

وی ادامه داد: کسب این رتبه مایه افتخار و سربلندی برای استان شهید پرور اصفهان است و ضمن عرض تبریک به مسئولین استان به ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، استاندار فرهیخته دکتر زرگرپور، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات از کلیه دست اندر کاران بقاع و موقوفات، خدام، هئیت امناء و پرسنل خدوم اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تشکر و تقدیر می نمایم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: و امیدوارم کسب این رتبه ارزشمند مورد رضایت خاطر نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی را فراهم نموده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی خاطر نشان کرد: در این راستا نیز 14 نفر از معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و روسای ادارات اوقاف و امور خیریه استان نیز موفق به دریافت لوح تقدیر شده اند.

وی در پایان افزود: امید است که انشاا... بتوانیم سال 94 را با تمام توان در اجرای برنامه ها و تحقق بخشیدن به شناسه های اولویت دار سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گام برداریم تا در عرصه وقف و موقوفات این سنت حسنه رسول اکرم(ص) و احیای سنت انبیاء و ائمه معصومین(ع) تلاش نموده تا در سال های آتی باز هم شاهد کسب مقام برتر استان در کشور باشیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.