سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد لحام در جمع خبرنگاران:

هیچ گونه اراده حقیقی برای مبارزه با تروریسم وجود ندارد

رئیس مجلس سوریه گفت: هر کسی که می‌خواهد با تروریست مبارزه کند باید با دولت و کشور سوریه همکاری کند چرا که این دولت و کشور سوریه است که قربانی تروریست واقع شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، "جهاد لحام" در نشست خبری که عصر امروز در مرکز تحقیقات  استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار داشت: در تکمیل رایزنی‌های که با آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم امروز این رایزنی‌ها را نیز با علی اکبر ولایتی تکمیل کردم و راجع به جنگ تروریستی که منطقه ما به ویژه سوریه و عراق از سوی نیروی های تکفیری واقع شده و مورد حمایت کشورهای غربی و برخی کشورهای ارتجاعی که یکی از کشورهای همسایه ما است بحث و گفتگوهایی کرده‌ایم .

وی ادامه داد: من در پی این گفتگوها از طرف خودم حس کردم که حمایت نامحدود سیاسی و اقتصادی در همه زمینه‌ها از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران داریم.

رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: مراسم سپاسگزاری خود را از جمهوری اسلامی ایران و رهبری و دولت و ملت ایران را ابراز می‌کنم.

لحام تصریح کرد: ما در سوریه همچنان به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم.

وی گفت: ما در این نبرد بر روی توانایی‌های خودمان و نیروی ارتش سوریه متکی هستیم و همچنین نسبت به حمایت دوستان خودمان  که در رأس آن‌ها ایران کشور برادر و همچنین روسیه متکی هستیم

رئیس مجلس سوریه افزود: باید سرانجام خیر و خوبی به پیروزی برسد و عدالت به ظلم و تروریست غلبه کند.

لحام  ادامه داد: متأسفانه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که با یک سیاست یک بام و دو هوا زندگی می‌کنند و چیزی را مدعی هستند که نقض آن را انجام می‌دهند.

وی افزود: متأسفانه هیچ گونه اراده حقیقی برای مبارزه با تروریسم وجود ندارد و ما گسترش تروریست را در سوریه و عراق مشاهده می‌کنیم.

رئیس مجلس سوریه  خاطر نشان کرد: هر کسی که می‌خواهد با تروریست مبارزه کند باید با دولت و کشور سوریه همکاری کند چرا که این دولت و کشور سوریه است که قربانی تروریست واقع شده است.

لحام  گفت: ما تاکید می‌کنیم که همچنان با تروریست می‌جنگیم و در این جا نسبت به ارتش و رهبری خودمان که در رأس آن‌ها بشار اسد هستند تکیه می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید سرانجام ما به پیروزی برسیم و روزی که پیروزی کوبنده و قاطعی بر تروریست تحقق می‌بخشیم آن را جشن بگیریم.

رئیس مجلس سوریه افزود: بار دیگر از مقام معظم رهبری، امام خامنه ای و علی اکبر ولایتی به خاطر دیدارهای بسیار سودمند سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لحام ، نشست ، رایزنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.