سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفوی در همایش بین‌المللی امام خمینی، فلسطین و مقاومت:

برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند

دبیرکل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی که در منطقه از مقاومت شکست خورده است، قدرت نظامی خود را از دست داده و متأسفانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "زهرا مصطفوی" دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین در همایش بین‌المللی امام خمینی، فلسطین و مقاومت که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که در منطقه از مقاومت شکست خورده قدرت نظامی خود را از دست داده و متأسفانه برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.


وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه ادامه داد: امروز خوشحالیم که رهبری همچون امام محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاده و از ارمان های امام دفاع می‌کند.

مصطفوی گفت: امروز در عراق ارتجاع منطقه و سلطه گران غربی به رهبری آمریکا و انگلیس و با ابزار بعثی‌ها تلاش می‌کنند تا از ملت عراق انتقام بگیرند و بیش از 14 گروه تروریستی داخلی و خارجی با عناصر بعثی تلاش می‌کنند عراق را تجزیه و به کشورهای کوچک‌تر تجزیه کنند.

دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین با اشاره به تحولات سوریه عنوان داشت کشور سوریه شاید تنها کشوری است که تاوان شکست‌های غرب از انقلاب‌های مردمی را در منطقه تقبل می‌کند که امروزه مورد تجاوز گروه های تروریستی چند ملیتی قرار گرفته که به مقاومت و ایستادگی خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به یمن خاطر نشان کرد: یمن فقیرترین کشور عربی است که در معرض تجاوز پولدارترین کشور عربی قرار گرفته و جهان بدون عدالت یک جنگ بی رحم است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.