سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

امروز تمرکز دشمن روی دانش آموزان و نسل جوان است

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: نسل جوان سرمایه‌های آینده هستند و طرح امین فرصت مناسبی را برای تربیت معنوی این نسل ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر قم؛ آیت‌الله سید هاشم حسینی‌ بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در همایش مبلغان و مدیران مدارس طرح امین که با حضور مدیرکل و مدیران مناطق آموزش و پرورش استان قم و مبلغان و مدیران مدارس طرح تربیتی امین در خانه فرهنگیان برگزار گردید گفت: نسل جوان سرمایه‌های آینده هستند و طرح امین فرصت مناسبی را برای تربیت معنوی این نسل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز تمرکز دشمن روی دانش آموزان ونسل جوان ما است افزود: امروز دشمن با امکانات و تجهیزات پیچیده و فراوان سعی دارد افکار و باورهای خود را به تمام اعضای خانواده به خصوص جوانان القا کند  به همین علت حوزه و آموزش و پرورش باید برای مقابله با هجوم سراسری دشمنان و نجات نسل جوان با همدیگر همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

امام جمعه قم همکاری حوزه علمیه و آموزش پرورش را در راستای اجرای طرح امین موفقیت آمیز دانست و گفت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود حوزه در کنار آموزش و پرورش فعالیت کند، ما ثابت کردیم که این عمل امکان پذیر است و ما می‌توانیم با ارده و انگیزه واحد با یکدیگر کار کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما اگر بخواهیم تغییری در زندگی اجتماعی ایجاد کنیم باید از مدرسه و بی‌تردید از معلم مدرسه آغاز کنیم  چرا که هیچ اصلاحی نمی‌تواند بدون همکاری و مشارکت فعال معلمان موفق به انجام برسد.

یاد آور می شود :طرح تربیتی امین از چهار سال گذشته فعالیت خود را در مدارس شهر قم آغاز کرده و هم اکنون این طرح در بیش از 150 مدرسه دخترانه و پسرانه با همکاری مبلغان خواهر و برادر در حال انجام است.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.