سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلاجیچ:

هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی دارند

گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال گفت: طی بررسی‌های انجام شده دریافتم، هندبالیست‌های ایرانی داری ضعف فیزیکی هستند.

عرفان اسماعیلاجیچ گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پس از جلسات برگزار شده در خصوص قرارداد و مسائل مالی هنوز امضای نهایی انجام نشده و به توافق نرسیده ایم.
 
وی در خصوص تماشای یک بازی از دو تیم لیگ هندبال ایران بیان کرد: از نظر من این دو تیم بسیار آماتور بازی کردند چرا که بازیکنان دو تیم بیشتر از رقابت‌ مشغول صحبت در زمین بودند!
 
وی افزود: نزدیک تصمیمات نهایی هستیم و به اعتقاد من ایران در هندبال مستعد پیشرفت است، اما باید در این راستا کارهای بسیار زیادی صورت گیرد تا قهرمانی آسیا شود.
 
گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی تصریح کرد: در صورتی که بنده به عنوان سرمربی انتخاب شوم و بتوانم پشتیبانی و حمایت فدراسیون و جلب اعتماد آنها، برنامه‌های بسیاری را پیش روی دارم و معتقدم هستم که کار برایم ارزش بیشتری نسبت به مادیات دارد.
 
اسماعیلاجیچ عنوان کرد: علاقه‌مند به همکاری با تیم ملی ایران هستم، از نظر من مشکل اساسی هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی  آنهاست، هندبالیست‌های حرفه‌ای باید تفکر و فیزیک و آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند، این در صورتی است که ورزشکاران هندبال ایران سیستم زندگی یک ورزشکارحرفه‌ای را بدانند و باید تمرین و استراحت و تغذیه‌ی مناسبی داشته باشند و تمام تمرکزشان را روی حرفه‌ی شان بگذراند تا بتواند به عرصه‌های بین المللی راه یابند.
 
وی در پایان گفت: اگر من به عنوان سرمربی انتخاب شوم جهت تقویت ضعف بدنی هندبالیست‌ها همراه خود بدنسازی حرفه‌ای خواهم آورد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جدید ، ایرانی ، فیزیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.