سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اعزام یک هزارو 213 نفربه مرقد امام (ره)

همزمان با بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) ، 1213نفر از بسیجیان قائم شهر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری  و به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی هدف از اجرای این برنامه را تجدید پیمان با آرمانهای بلند امام راحل آن پیر سفر کرده دانست و گفت : اوج دلدادگی ملت قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی در پایبندی به رهنمودهای امام راحل و عشق و ارادت به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را می توان روز 14 خرداد دانست که بیست و شش سال قبل در چنین روزی این حادثه ،داغی بر دل ملت ایران نشاند که فراموش نشدنی است.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر در ادامه افزود : در برنامه امسال اعزام به مرقد مطهر امام راحل 1213 نفر در قالب 19 دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد امام به تهران اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نهایت تمهیدات ایمنی وامنیتی برای این اعزام رعایت خواهد شد گفت : برای بالا بردن ضریب امنیت وایمنی تمامی خودروها ،قبل از حرکت به طور کامل توسط راهور نیروی انتظامی بازرسی خواهد شد تا بدون هیچ نقص فنی سفر خوب ومطمئنی برای مسافران فراهم باشد.

یعقوبی زمان حرکت کاروانها به سمت مرقد امام راحل را غروب سه شنبه چهاردهم خرداد از جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ثارا..عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه برپیش بینی تمامی تمهیدات برای این سفر،برای هر اتوبوس یک نفر رابط بهداشتی توجیه به کار نیز در

نظر گرفته شده تا در موارد لزوم وارد عمل شوند وبتوانند حداقل خدمات درمانی را به زائران ارائه نمایند.


انتهای پیام/ع


برچسب ها: اعزام ، امام ، عروج ، خمینی ، قالب ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.