سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بیانیه‌ای/

جامعه اسلامی مهندسین از مردم برای شرکت در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دعوت کرد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بيانيه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتی بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران و فرارسيدن سالروز قيام ملت ايران در پانزدهم خردادماه، آحاد ملّت قدرشناس ايران را به شركت در آئين‌های بزرگداشت اين ايّام فراخواند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران با ايجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی و حق‌طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پيچيدن بساط ظلم و ستم و عدالت‌ستيزی، نام و يادخود را در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای هميشه به يادگار گذاشت.

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بيانيه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتی بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران و فرارسيدن سالروز قيام ملت ايران در پانزدهم خردادماه، آحاد ملّت قدرشناس ايران را به شركت در آئين‌های بزرگداشت اين ايّام فراخواند.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:
 
 خرداد، يادآور نامی بزرگ در تاريخ معاصر جهان بشريت است. مردی كه قيامش را از پانزده خرداد 42 آغاز كرد و در بهمن 57 با به ثمرنشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور اميد را به قلوب افسرده شان ارزانی نمود.
 
بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران با ايجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی و حق‌طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پيچيدن بساط ظلم و ستم و عدالت‌ستيزی، نام و يادخود را در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای هميشه به يادگار گذاشت.
 
دشمنان گرگ‌صفت اين مرز و بوم هرچه كوشيدند كه صدای حق طلبی ابرمرد تاريخ ايران را خاموش سازند، ره به جايی نبردند و امروز پس از گذشت نيم قرن از خرداد 42، چه بسيار انقلاب‌ها و گروه‌های حق‌طلبی كه ملهم از انقلاب اسلامی ايران در جهان درخشيدند و اكنون همچون خاری در چشم استكبار به دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان می‌پردازند و اين همان باخت بزرگ جبهه استكبار در مقابل امام راحل(ره) و برد جبهه حق و ايمان و عدالت طلبيست.
 
اكنون و درآستانه بيست و ششمين سالگرد عروج ملكوتی حضرت روح‌الله (ره)، عاشقانش در جای جاي ميهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان‌های الهی و اقتدا به سيره ولايی وی، با بزرگداشت ياد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به وی به نمايش می‌گذارند. بی‌شك عزت و اعتلای امروز ايران اسلامی به رهبری جانشين برحق امام خمينی ( ره ) حضرت آيت‌الله خامنه ای ( مدظله العالي )، ثمره اقتدای مردم ايران به مكتب اسلام و سيره معماركبيرانقلاب اسلامی است كه فرمود:پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبی به اين مملكت نرسد.
 
جامعه اسلامی مهندسين ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن يار سفر كرده و نثار درود بيكران به ارواح طيبه شهدای قيام پانزدهم خرداد، ضمن بيعت مجدد با آرمان‌‌های امام راحل (ره) و رهبر عظيم الشان انقلاب (مدظله العالي) از عموم مردم قدر شناس ايران برای حضوردر آيين های بزرگداشت معمار كبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی (ره) دعوت نموده و بر ايستادگی بر اصول و ارزش‌های بنيان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاريخ ايران و دفاع از حقوق مظلومان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأكيد و پا فشاری می‌نمايد.
 
جامعه اسلامی مهندسين

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.