سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اداره سازمان انتقال خون با بودجه‌های دولتی کاری غیر ممکن است

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفت: اداره سازمان انتقال خون با بودجه‌های دولتی و با توجه به پدیده‌های نوظهور امکان پذیر نیست چرا که بودجه‌ها محدود است.

علی اکبر پور فتح‌اله مدیرعامل انتقال خون ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: نمی‌توان سازمان انتقال خون را با توجه به پدیده‌های نوظهور، با بودجه‌های دولتی اداره کرد چرا که بودجه‌ها محدود است و سالانه بیش از 10 تا 15 درصد بودجه‌های دولتی افزایش می‌یابد و از طرفی 20 تا 25 درصد تورم افزایش می‌یابد و این منابع، امکان نوسازی، بهسازی و فن آوری‌های نوین را نمی‌دهد.

وی افزود: ورود به تعرفه گذاری دست انتقال خون را باز می‌گذارد تا زیر نظر سازمان مدیریت وارد فرآیند‌های نو شود ارزش گذاری خدمات سازمان انتقال خون در کمیسیون بهداری مجلس مطرح شد و حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به شدت از این مساله حمایت کردند و در جلسه‌ای که با حضور سازمان‌های بیمه‌گر برگزار شد نیز بصورت ویژه در مورد اقتصاد انتقال خون بحث شد و ثابت کردیم اقتصاد انتقال خون به نفع سازمان‌های بیمه‌گر است.

مدیر عامل سازمان انتقال خون اذعان داشت: این بحث کاملا علمی و منطقی است و مطمئن هستیم بیمه‌ها با همکاری خود کمک می‌کنند این مساله ساماندهی شود. همچنین اقتصادی شدن خون به نفع سازمان‌های بیمه‌گر، مردم و نظام سلامت است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.