سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی در نشست اطلاع رسانی دولت:

معتقدیم دولت مظلوم واقع شده است/برخی می‎خواهند مردم را از دستاوردهای نظام و دولت مأیوس کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معتقدیم دولت مظلوم واقع شده است و این حواشی که در یکی دو هفته گذشته روی داده، به نوعی بداخلاقی و نگاه ظن آلودی است که خلاف ادب و مسیری است که انقلاب اسلامی باید دنبال می کرد و می کند. دستگاه‎ها و افرادی هستند که تلاش می کنند مردم را از دستاوردهای انقلاب، نظام و دولت مأیوس کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "سید حسن قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست اطلاع رسانی دولت که عصر امروز با حضور یادگار امام در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران که ثمره تلاش حضرت امام (ره)  است بعد از چند دهه متمادی همچنان سرافراز و قدرتمند در این بخش از جهان در راستای آرمان‌های ایشان و شهدای انقلاب اسلامی و تحت رهبری مقام معظم رهبری همچنان آن انوار نورانی را دنبال می‌کند و خوشحالم دولت با ریاست دکتر روحانی که یکی از عاشقان و دلدادگان امام بزرگوار هستند، در راستای اهداف آن عزیز تمام توان خود را جهت خدمت به ملت شریف ایران بکار گرفته‌اند.

وزیر بهداشت افزود: امام باور وافری به ملت و قدرت لایزال آنها و به ویژه جوانان داشت و بر این باور بود که بدون تردید نصرت الهی از آن مومنان است و توانست تعریف جدیدی از رابطه انسان با خدا در این بخش از جهان تعریف کند و ما شاهدیم که بسیاری از جوانان امروز که در روزهای انقلاب دوران کودکی را سپری می‌کردند، متأثر از اندیشه‎های والای حضرت امام (ره)هستند.

وی ادامه داد: در دولت جمهوری اسلامی ایران هم تمام چهره هایی که امروز خدمت گزار مردم هستند، بهترین روزهای عمرشان خاطراتی است که با امام داشتند و در رکاب ایشان بودند و امروز هم افتخار می‎کنند در راستای اهدافی که برای جمهوری اسلامی تعریف شده تلاش می‎کنند.

هاشمی تصریح کرد: معتقدیم دولت مظلوم واقع شده است و این حواشی که در یکی دو هفته گذشته روی داده، به نوعی بداخلاقی و نگاه ظن آلودی است که خلاف ادب و مسیری است که انقلاب اسلامی باید دنبال می کرد و می کند. دستگاه‎ها و افرادی هستند که تلاش می کنند مردم را از دستاوردهای انقلاب، نظام و دولت مأیوس کنند.

هاشمی افزود: در بعد سیاست خارجی قدرت‌های بزرگی هستند که اسلام نورانی و رحمانی را به زشت‌ترین شکل معرفی کرده‌اند و  گروه‎های تکفیری آسیب‌های بسیاری را به دین اسلام وارد کرده‌اند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: آن چه که می‌تواند این اقدامات را خنثی کند آن رفتاری است که در این سرزمین و زیر بیرق جمهوری اسلامی ایران بایستی از رحمانیت، مهربانی، احترام، رعایت حقوق شهروندی و مردم داری تعریف شود.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد که در این مقطع کار سختی در پیش داریم و امیدواریم بخشی از آن صبری که حضرت امام (ره) در مقابل هجمه‎هایی نصیبشان شد، نصیب همه فرزندان این کشور به ویژه کسانی که در دولت تلاش می‌کنند و به خاطر ارادت قدیمی به ایشان آمدند شود. زیرا آن‌ها می‌خواهند ثابت کنند که دولت و مجموعه اداره کنندگان کشور به وعده‎های که در بدو پیروزی انقلاب داده شده کارآمد هستند و می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

هاشمی گفت: وقتی که انقلاب شد قرار بر این بود که معیشت مردم بهبود پیدا کند، اخلاق ترویج پیدا کند و آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، بنابراین چالش امروز کارآمدی نظام است، لذا رئیس جمهور و همکاران ما تلاش می‌کنند برای این که نشان دهند که نظام کارآمد است ولی گاهی اوقات مورد نامهربانی‌هایی قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در آستانه بیست و ششمین سال ارتحال حضرت امام به جماران آمدیم تا با شهدای انقلاب و امام بزرگوار بیعت کنیم و آرزو کنیم که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری دردی از مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.