سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های سفر یک روزه دکتر میرزاده به استان ایلام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از بازدید دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد و به تشریح برنامه های سفر یک روزه دکتر میرزاده و هیات همراه به این استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحد ایلام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ششمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام روز دوشنبه با حضور دکتر میرزاده و هیئت همراه در واحد ایلام برگزار می شود.

دکتر شهریار عباسی به برنامه های سفر یک روزه دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد وگفت: دکتر میرزاده در بدو ورود به استان مورد استقبال استاندار ایلام و مقامات محلی قرار خواهد گرفت و پس از آن با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام با آرمان های بلند امام راحل و شهیدان گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهد کرد و پس از آن در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان ایلام با حجت الاسلام و المسلمین لطفی دیدار خواهد کرد.

دبیر هیأت امنای استان ایلام افزود: بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دکتر میرزاده با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در جلسه هیات امنای استانی شرکت خواهد کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.