سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

دستگیری سوداگران مرگ در مرزهای جنوبی سیستان وبلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و دستگیری سوداگران مرگ به همراه خودروهای حامل بیش از نیم تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، سرهنگ محمد ملاشاهی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به وسیله سه دستگاه خودرو به داخل کشور آگاه شده و برای دستگیری آنان اقدامات لازم را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مرزداران ضمن شناسایی محل های احتمالی تردد قاچاقچیان با اجرای کمین و با تشدید نیروهای عملیاتی در منطقه حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: در اجری این ماموریت سوداگران مرگ که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با تیراندازی به سمت مامورین قصد فرار از منطقه را داشتند که مرزداران با پاسخی کوبنده ضمن زمین گیر کردن قاچاقچیان و دستگیری چهار نفر از آنان توانستند مانع ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور شوند.

وی بیان کرد: مرزداران با بررسی دقیق از محل موفق شدند با توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا مقدار 518 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.