سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی برای فروش محصولات شهرک‌نشینان از آلمان کمک خواست

معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برای لغو برچسب‌گذاری روی کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان، از آلمان درخواست کمک کرد.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ "تزیپی هوتوولی،" معاون جدید وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، در دیدار با "فرانک والتر اشتاین‌مایر،" وزیر امور خارجه آلمان، از وی خواست کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان صهیونیست را مورد حمایت قرار دهد.

اعضای اتحادیه اروپا به دنبال تصویب طرحی مبنی بر برچسب‌گذاری همه کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان صهیونیست هستند تا خریداران اروپایی خود تصمیم بگیرند آیا مایل به خریدن این کالاها هستند یا خیر. "هوتوولی" در دیدار با "اشتاین‌مایر" خواست آلمان حمایت اقتصادی بیشتری از اقتصاد رژیم صهیونیستی کند. وی در این باره گفت: تحریم کالاهای تولید شده در شهرک‌های "جوده" و "ساماریا" به اقتصاد یهودیان و فلسطینی‌ها بطور مساوی لطمه می‌زند. ما خواستار لغو کامل برچسب‌گذاریها هستیم. 

"هوتوولی" 36 ساله در میان نسلی از جوانان تندرو در حزب لیکود "بنیامین نتانیاهو" قرار داد که طرفدار شهرک ‌سازی‌های کرانه باختری و مخالف تسلیم سرزمین اشغالی به فلسطینی‌ها هستند. وی ضمن تقدیر از عملکرد آلمان در پرونده هسته‌ای ایران و جانب‌داری برلین از رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل و آلمان روابط دوستانه و منافع مشترکی با یکدیگر دارند. از مقامات این کشور می‌خواهیم در خنثی کردن پدیده ضد یهودی در اروپا نیز به ما کمک کنند.

"اشتاین‌مایر" امروز در بيت‌المقدس با "بنيامين نتانياهو،" نخست‌وزير رژیم صهیونیستی، و "روون ریولین،" رئیس این رژیم، ديدار می‌کند و سپس برای ديدار با مقامات تشکيلات خودگردان فلسطین به رام‌الله سفر می‌کند. او طبق برنامه روز دوشنبه سفري به نوار غزه خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.