سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

دستگیری کلاهبردار فراري با 31 میلیارد ریال کلاهبرداری جعل اسناد در خراسان شمالي

فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک کلاهبردار فراري با بيش از 31 ميليارد ريال کلاهبرداري طي 3 فقره در زمينه جعل اسناد خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا مظاهري گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم اهل شهرستان مانه و سملقان در زمينه جعل مهر و اسناد مقامات قضائي ، املاک ، خودرو و زمين فعاليت مي کند ، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: با بررسي هاي مأموران مشخص شد که متهم داراي چندين فقره سابقه کيفري بوده و تحت تعقيب پليس است و در استان هاي ديگر نيز سابقه کلاهبرداري داشته است.

وي گفت: مأموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي ، محل اختفاء اين کلاهبردار حرفه اي را در تهران بزرگ شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به تهران عزيمت و متهم را در مخفيگاهش در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند و به پليس آگاهي خراسان شمالي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد:متهم در بازجويي ها انجام شده بزه انتصابي خود را پذيرفته و به سه فقره کلاهبرداري به ارزش 31 ميليارد و 750 ميليون ريال اعتراف کرد.

سرهنگ مظاهري همچنين با اشاره به اينکه متهم در ساير استان هاي ديگر نيز کلاهبرداري کرده است ، افزود: متهم در سوابق خود داراي سابقه فرار از زندان، صدور چک بلامحل، خريد و فروش املاک با استفاده از اسناد جعلي و همچنين خارج کردن سه نفر متهم از زندان هاي شهرستان هاي بجنورد و گنبد از طريق جعل احکام قضائي را دارد.

وی خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.