سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عراقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

امنیت پایدار امروز ما نشأت گرفته از اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی (ره)/کارشناسان نظامی صهیونیست به صدام در جنگ کمک می‌کردند

جانشین نیروی زمینی سپاه گفت: با تکیه بر دیدگاه‌های نشأت گرفته از حضرت امام خمینی (ره) امنیت را به کمک عشایر و برادران طوایف مختلف ایجاد کرده‌ایم.

سردار "عبدالله عراقی" جانشین  نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اندیشه های دفاعی حضرت امام خمینی (ره) و نقش آن در پیروزی‌های دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) با اعتمادی که به جوانان کردند در حقیقت در 8 سال دفاع مقدس روش جدیدی را در جنگ رقم زدند.


**امکانات ارتش بعثی بیش از ما در جنگ بود

وی با اشاره به این که در آن زمان همه معتقد بودند که راهکار جنگ کلاسیک است و ساختار و سازماندهی و تجهیزات بر مبنای جنگ کلاسیک تدوین شده عنوان داشت: اگر امام می‌خواست با جنگ کلاسیک جنگ تحمیلی را مدیریت کند، از نظر تعداد و تجهیزات با ارتش بعثی برابری نمی‌کردیم.




**بهترین جنگنده‌ها و کارشناسان شرقی و غربی در خدمت صدام بودند

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه گفت: جنگنده های "میگ" و "سوخو" شوروی و "میراژ" و "سوپر اتاندارد" فرانسوی و "آواکس" آمریکایی و بهترین کارشناسان انگلیسی و صهیونیستی صدام را کمک می‌کردند و در خدمت صدام بودند اما با وجود این پشتیبانی ما حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر و هوشمندی جنگ را به نفع رزمندگان اسلام رقم زدند.

وی با اشاره به تلاش بنی صدر برای مخالفت با امام خمینی و ممانعت از جنگ مردم محور برای مبارزه با بعثیون یادآور شد: در حین جنگ در منطقه "دارخوین" نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای مردمی با 12 گردان سازماندهی شدند و در عملیات "فتح المبین" و "بیت‌المقدس" با شیوه جنگ مردمی بر دشمن پیروز شدیم.




**ایجاد امنیت پایدار با بهره گیری از دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: با تکیه بر دیدگاه‌های نشأت گرفته از حضرت امام خمینی (ره) امنیت را به کمک عشایر و برادران طوایف مختلف ایجاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.