سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آمریکا سعی می‌کند با زیاده‌خواهی، مقاصد خود را از طریق مذاکرات دنبال کند

غلام علی حداد عادل گفت: آمریکا سعی می کند با زیاده خواهی اهداف و مقاصد خود را از طریق مذاکرات هسته ای دنبال کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ غلام علی حدادعادل عصر دیروز در تجمع عظیم طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردمی در حمایت از مواضع رهبری در مذاکرات هسته‌ای در مدرسه علمیه فیضیه قم گفت: امروز آمریکا سعی می‌کند با زیاده‌خواهی، اهداف و مقاصد خود را از طریق مذاکرات هسته ای دنبال کند و  تا قبل از این نیز از طریق تحریم اقتصادی تلاش بسیاری کرد تا مردم را در برابر دولت و انقلاب قرار دهد اما با وجود مردم با بصیر و فهیم ایران موفق به این کار نشد.

 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: دولت آمریکا بیشترین سعی و تلاش خود را برای متوقف کردن پیشرفت هسته‌ای ایران به کار گرفته است و می‌خواهد از این راه، یک روزنه برای نفوذ و دخالت در امور داخلی  و نظامی و امنیتی ایران باز کند.

حداد عادل ابراز کرد: در این تجمع ما و همه ی روحانیون اعلام می‌کنیم که در تمام قضایای مهم و حساس انقلاب و مخصوصا در مسئله هسته‌ای در صحنه حاضرهستیم و ازبیانات رهبری و تیم هسته ای حمایت خواهیم کرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به آمریکا و غرب می گوییم که ما در برابر فرامین قرآن تسلیم می شویم نه در برابر شما و سعی شما بر این است که با جنگ اقتصادی ایران را از پا در بیاورید ولی ما به لطف خدا و تدبیر رهبر انقلاب با اقتصاد مقاومتی در برابر این تحریم به پیروزی خواهیم رسید.
 
وی در ادامه عنوان کرد: تا کنون مذاکرات هسته ای به مرحله‌ی حساس خود یعنی تنظیم توافقنامه‌ که احتمال پایانی بودن آن را تایید می کند رسیده و امروز همه ی ما در اینجا جمع شده ایم که اعلام کنیم نسبت به رفتار طرف مقابل نگران هستیم که این نگرانی ما برای مسئولان آمریکایی است که دولت ایران نسبت به این کشور بی اعتماد است.
 
حدادعادل در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران این حق را دارند که نسبت به سرنوشت مذاکرات حساس باشند زیرا ما بارها و بارها از آمریکا گزیده شدیم و به تیم مذاکرات هسته ای می گوییم که مراقب باشند زیرا این کشور تا امروز به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است.
 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.