سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

شناسایی تنها راه مقابله باخشکسالی خوزستان

تنها راه مقابله با خشکسالی در کشاورزی خوزستان استفاده از تکنولوژی نوین می باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ رئیس شورای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به بحران خشكسالي در استان گفت: تنها راه کاهش اثرات منفی ناشی از بروز خشکسالی  در بخش کشاورزی، استفاده از تکنولوژی های نوین می باشد.

مجید علیرضائی افزود: می بایست به منظور کاهش اثرات منفی ناشی از بروز خشکسالی در سالهای اخیر از تکنولوژهای نوین استفاده نمود.

وي با تأکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین به منظور مقابله و کاهش اثرات منفی ناشي از پديده خشکسالی در سالهای اخیر گفت: حضور و بکارگیری متخصصین و فارغ التحصیلان گرایشهای مختلف کشاورزی،  می تواند در انتقال تکنولوژی های نوین  به بهره برداران و کشاورزان بسیار مؤثر باشد.

علیرضایی اظهار داشت : یکی از برنامه های اصلی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، اجرای طرح "همگام با کشاورز" با هدف انتقال یافته های علمی و تکنولوژی های نوین به کشاورزان و بهره برداران می باشد.

رئیس شورای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیان کرد : در اجرای این طرح از مقایسه عملکرد کشاورزان پیشرو در هر منطقه با سایر کشاورزان همان منطقه استفاده می گردد و عوامل مؤثر در این اختلاف عملکرد مورد بررسی قرار می گردد.

عليرضايي از سازمانهای تخصصی مانند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاهها و سایر مراکز علمی خواست تا مطالعات خود را جهت استخراج این تکنولوژی ها، بیشتر و آنها را به صورت روشهای اجرایی در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.