سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بررسی قاطع پرونده اختلاس کارخانه کک سازی پالایش قطران شهرستان زرند

سرپرست مجتمع قضائی 22 بهمن (محاکم) کرمان از پیگیری پرونده اختلاس کارخانه کک سازی پالایش قطران شهرستان زرند گفت: این کارخانه یکی از کارخانه‌های زیر مجموعه تهیه و تولید مواد معدنی در ایران است که در پی گزارشات واصله، سازمان بازرسی از سال 93 به این موضوع ورود و به تحقیقات ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ، منصور سالاری افزود : پس از گزارشات واصله و بررسی کارشناسی و تخصصی توسط سازمان بازرسی کل استان مشخص شد که 7 نفر از متهمان با همکاری یکدیگر کک مرغوب را با کک نامرغوب ترکیب و به عنوان کک مرغوب در بازار توزیع می‌کردند.

سالاری افزود: با احراز شدن اتهامات و جرائم و تشکیل پرونده هفت نفر از متهمین اصلی شناسایی و دستگیر و پس از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه ارسال شده است.

رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی جزائی کرمان یادآور شد: پس از تکمیل مستندات ودر تاریخ معینی به اتهام متهمان رسیدگی خواهد شد.

سرپرست مجتمع قضائی 22 بهمن (محاکم) کرمان در ادامه افزود: باتوجه به تاکیدات ریاست قوه قضائیه و دستور ریاست کل دادگستری استان کرمان مبنی بر تسریع در رسیدگی و کاهش زمان دادرسی این موضوع به صورت جدی در دستور کار محاکم جزائی کرمان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : با تمهیدات اندیشیده شده زمان رسیدگی به پرونده‌های موجود در محاکم قضائی مرکز استان کرمان از 6 ماه به میانگین 40 روزه کاهش یافته است.

این مقام قضائی تاکید کرد: تمام رسیدگی‌های بارعایت دقیق آئین دادرسی و موازین قانونی صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به این که شعبه ویژه‌ای برای جرائم سازمان یافته تشکیل شده است، یادآور شد: جرائم سازمان یافته، جرائمی هستند که بیش از سه نفر در آن مشارکت داشته باشند و امنیت جامعه و اجتماع را مخدوش کنند محاکم جزائی با این گونه جرائم قاطعانه سریع و بادقت رسیدگی خواهند کرد.

سالاری ضمن اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی گفت: با جرائم سازمان یافته، مخلین نظم و امنیت باتوجه به اهمیت موضوع و بااختصاص شعبه‌ای ویژه با حساسیت خاص پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.