سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری زباله‌های پایتخت با هزار و 61 دستگاه خودرو

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: هزار و 61 دستگاه خودرو وظیفه جمع‌آوری و حمل پسماند پایتخت را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، حسین جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تعداد ماشین‌آلات در حوزه پسماند فعالیت‌ می‌کنند ، گفت: 2 هزار و 664 دستگاه خودرو در قالب جاروب، جدول شوی ، مخزن شوی، تانکر آب، کامیون، کامیونت فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 2 هزار و 664 دستگاه خودرو هزار و 61 دستگاه وظیفه جمع آوری و حمل و نقل پسماند پایتخت را بر عهده دارند.

جعفری با اشاره به ترسیم چشم‌انداز و تحقق اهداف اجتماعی شهرداری تهران با محوریت آسمان آبی و زمین پاک یادآور شد: ساخت فیلم‌ها، برنامه های تلویزیونی ، تیزرها و کاراکترهای نمادین با موضوع پسماند، درج موضوع پسماند در سرودها، تئاترها و برنامه های فرهنگی، هنری مناطق، تهیه کتاب و سایر اقلام آموزشی، تبلیغی نمایشگاه‌های عطر سیب، یادیار مهربان، حمایت از سازمان‌های مرتبط و سمن‌ها از برنامه های سازمان مدیریت پسماند است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اضافه کرد: استفاده از فضای مجازی و همکاری فعالان وبلاگ‌نویس، بازی‌های فکری و رایانه‌ای و .. دعوت از متخصصین و صاحب نظران در هر منطقه جهت همفکری و تبادل نظر در مسائل شهری (خصوصا پسماند و ترافیک)  و برنامه‌ریزی و تلاش در جهت فرهنگ سازی و تغییر رفتار و عادت فردی در امر مدیریت پسماند بعنوان یک رفتار داوطلبانه و دارای منزلت اجتماعی از دیگر برنامه های این سازمان در خصوص تحقق آسمان آبی و زمین پاک است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.