سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که بخشی آن را در زیر می‌خوانید.

** "محمدحسین مقیمی" روز شنبه در همایش فرمانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر بی طرفی دولت در انتخابات، گفت: تحقق این مهم در کنار صیانت از آرای مردم که در سیره حضرت امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری به مثابه حق الناس است، نیز مصداق پیدا خواهد کرد.

** رئیس جمهوری «قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری» را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

** رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره دیدار با "قطیبه ابراهیم الجبوری" وزیر محیط زیست عراق، گفت: آغاز عملیات مقابله با پدیده گرد و غبار در منطقه‌ای از عراق جدیدترین تصمیم مشترک میان تهران و بغداد است.

** "سید ابوالفضل رضوی" در حاشیه جلسه مدیران کل امور روستایی استان‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی که یکی از خواسته‌های به حق رهبری است که مورد توجه دولت قرار گرفته است، گفت: با وجود خدمات خوبی که در امر جاده‌سازی، گازرسانی و ساخت مدارس در روستاها انجام شده است، ما شاهد مهاجرات روستاییان هستیم.

** رئیس جمهوری، قانون امکان سنجی انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران را برای اجرا ابلاغ کرد.

** رئیس جمهور در جمع فرمانداران با اشاره به اینکه ما باید با راستگویی با مردم سخن بگوییم، تصریح کرد: کسی حق ندارد با لحن بی‌ادبانه نسبت به سردار مقدم جبهه دیپلماتیک سخن بگوید. این زبان زشت مانند حرف‌زدن غیرمحترمانه است، همه ما مومنیم، همه ایرانی هستیم و همه عزیزند، مخصوصا آنها که امروز خدمت بیشتری انجام می‌دهند. 

** رئیس جمهوری در حکمی ناصر علی سعادت را به عنوان «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» منصوب کرد.

** نهاوندیان در مراسم نکوداشت رحیم پارچه باف دولتی مترجم انگلیسی قرآن ضمن تجلیل از تلاش های رحیم دولتی مترجم قرآن گفت: تبلیغ دینی که ادبیات فصیح قرآن اعجاز آن است، در فضای لابراتواری و ترجمه های بی کیفیت امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.