سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر بازی برگشت پلی آف لیگ برتر؛

سرنوشت شانزدهمین تیم لیگ پانزدهم در کرمان رقم می خورد

تیم فوتبال مس کرمان در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر در ورزشگاه خانگی اش پذیرای تیم فوتبال استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال مس کرمان و استقلال خوزستان در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر از امروز یکشنبه 10 خرداد از ساعت 18 به مصاف یکدیگر می روند، شاگردان ویسی که از هفته بیست و چهارم لیگ برتر برنده نشده بودند بالاخره در بازی رفت پلی اف طعم پیروزی را چشیدند و توانستند با یک گل مس کرمان را شکست دهند. 
  
بنابراین آبی های اهواز با یک تساوی هم می توانند بقایشان را در لیگ برتر جشن بگیرند. 
  
در آن سوی میدان، تیم فوتبال مس کرمان برای حضور در لیگ برتر باید این بازی را با تفاضل گل ببرد تا بعد از یک فصل غیبت در لیگ برتر جواز حضور در این لیگ را بگیرند. 
  
نکته قابل توجه در مورد تیم مس کرمان این است که چند روز پیش فردی به نام م.ن، دستگیر شد که پولهایی از باشگاه مس کرمان دریافت کرده است. 
  
براین اساس پرونده تبانی باشگاه مس کرمان از سوی کمیته اخلاق در حال رسیدگی است و معلوم نیست که وضعیت این تیم در صورت پیروزی و صعود به لیگ برتر چه می شود؟ 
  
یداله جهانبازی به همراه رضا سخندان، علی میرزا بیگی و حسن اکرمی قضاوت این بازی را بر عهده دارند مسعود مرادی ناظران این بازی است. 
  
به هر حال باید دید از بین تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان کدامیک لقب تیم شانزدهم لیگ پانزدهم را به خود اختصاص می دهد. 
  
انتهای پیام/ 
برچسب ها: پلی آف ، لیگ برتر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.