سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کلنگ ساخت 3 کتابخانه روستایی در کبودراهنگ زده شد

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ گفت: ساخت 3 کتابخانه جدید روستایی شهرستان کبودراهنگ تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ سیدجواد معینی در حاشیه کلنگ زنی 3 کتابخانه روستایی در روستاهای امیرآباد، خان آباد و سوباشی که با حضور تعدادی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ 8 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی وجود دارد که با احداث این 3 باب به 11 کتابخانه افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: برای ساخت هر کدام از این کتابخانه ها 200 میلیون اعتبار نیاز می باشد که از محل واحد خیر سازنده آن تامین می شود و تا پایان هفته دولت آماده بهره برداری می باشد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هدف از انقلاب بزرگ اسلامی در ایران در سال 57 ، که با تغییردیدگاه ارزش های رژیم حاکم و هدایت حضرت امام(ره) رخ داد، به سمت برقراری فرهنگ غنی و ارزش های والای شیعه بود که این فرهنگ، هم اثربخش و هم دارای جایگاه والایی است. 

محمدعلی پورمختار با بیان اینکه یکی از قدم های اساسی و جدی گسترش فرهنگ غنی اسلام از طریق کتاب و کتابخوانی به ما منتقل شده است عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ که نیاز جدی و اساسی برای نسل امروز ، نسل سوم انقلاب و نسل آینده است وجود کتابخانه های شهری و روستایی لازم است.

شهرستان کبودراهنگ چهارمین شهرستان پرجمعیت استان همدان است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.