سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی؛

انتخاب یک فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان فرآیند برتر کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: فرایند دکتر نرجس سرگلزایی عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی با عنوان" تلفیق آخرین دستورالعمل های کشوری نظام مراقبت بیماریهای عفونی در دوره ی mph دستیاران بیماریهای عفونی و گرمسیری" قابل تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،دکتر منیژه خلیلی با اشاره به اینکه 241 فرایند به جشنواره ارسال شده که از بین این تعداد 35 فرایند برتر و فرایندهای قابل تقدیر انتخاب شد تصریح کرد: فرایند ارسالی به دبیرخانه جشنواره،از جمله فرایندهای منتخب درون دانشگاهی بوده که حداقل سه سال تحصیلی در دانشگاه اجرا و مورد ارزشیابی قرار گرفته است.

دکتر نرجس سرگلزایی صاحب این فرایند هم گفت : آموزش پزشکی پاسخگو یکی از دغدغه های فعلی بسیاری از دانشگاههای علوم پزشکی کشور است ومتناسب بودن دانش و مهارت پزشکان و متخصصان با نیازهای واقعی جامعه از اهداف مهمی است که برنامه های آموزش پزشکی پاسخگو بدنبال آن هستند.

وی افزود : در این تحقیق با هدف ارتقاء آگاهی دستیاران رشته بیماریهای عفونی و گرمسیری که بیشترین مراجعات بیماران عفونی را در آینده خواهند داشت، در ارتباط با نظام مراقبت بیماریها و تقویت سیستم گزارش دهی بیماریها کارگاه 5 روزه ای به دوره MPH این دستیاران تلفیق شد .

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.