سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الشرق الاوسط:

پنتاگون اين هفته دو هزار موشک ضد تانک به عراق تحويل می‌دهد

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یک مقام مسئول در پنتاگون نوشت وزارت دفاع آمریکا این هفته دو هزار فروند موشک ضد تانک از نوع (ای تی 4) به دولت عراق تحویل می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط نوشت: الیسا اسمیت مدیر امور عمومی منطقه خاورمیانه در دفتر وزیر دفاع آمریکا گفت:« ارتباطات میان پنتاگون و دولت عراق برای تسریع در تحویل دو هزار فروند موشک ضد تانک از نوع (ای تی 4) در حال جریان است و پیش بینی می‌شود این موشک‌ها اواخر ماه جاری به این کشور تحویل داده شود».

اسمیت در مصاحبه با الشرق الاوسط افزود:‌«ما در آماده سازی و تحویل تجهیزات جنگی دیگر با هدف تهیه سلاح های ضد تانک و بسیاری از مهمات و تجهیزات پشتیبانی (مورد استفاده در شناسایی مواد منفجره) به منظور مقابله با بمب های انفجاری تشکیلات داعش و حمایت از نیروهای عراقی، شتاب خواهیم کرد».

به نوشته این روزنامه، مسئول امور خاورمیانه در دفتر پنتاگون ، درباره تلاش ارتش آمریکا برای آموزش نیروهای عراقی نیز گفت: «به صورت مستمر به منظور بهبود و ارتقای توان نیروهای عراقی در میدان نبرد تلاش می کنیم».

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا ، موشک ، داعش ، پنتاگون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پارسافر
۱۵:۲۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
دنیای خنده داریه به خدا.بعضیا هم از توبره میخورن هم از آخور،مثل همین پنتاگون.داعشو راه میندازه بعدش خطرشو تبلیغ میکنه بعد حسابی با فروش اسلحه به دیکتاتوری های احمق جیبشو پر میکنه