سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک:

محدودیت حضور ملی پوشان به ارتقاء تیم ها کمک میکند

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت: امیدواریم با اجرایی شدن قانون هر تیم هندبال شامل 3 الی 4 بازیکن ملی پوش می تواند باشد، تیم های دیگر ارتقاء یابند.

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر باشگاه های هندبال تیم هپکواراک امروز پنج شنبه 7 خرداد به مصاف تیم فردوس مشهد در فردوس می رود.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم فردوس مشهد در رده دوم جدول لیگ باشگاه های هندبال است و یکی از تیم های با قدرت هندبال به شمار می آید.
 
این تیم دارای مجموعه مناسبی از مربیان و هندبالیست ها را تشکیل داده و سرمایه گذاری خوبی روی بازیکنان تیم خود انجام داده است.
 
سرمربی تیم هپکو اراک در ادامه افزود: تیم هپکو اراک نیز در این هفته تمرینات مناسب و خوبی انجام داده و با آمادگی کامل به مصاف تیم دوم جدولی می رود.
 
رضایی تصریح کرد: جابر مرشدی یکی از بازیکنان اصلی تیم ماست که متاسفانه در اثر مصدومیتدر این مسابقه حضور ندارد، و کمی دچار مشکل می شویم.
 
در حال حاضر تیم ما در رده هفتم جدول قرار دارد، و امیدواریم در آینده با اجرای این قانون که در هر تیم 3 الی 4 بازیکن ملی پوش هندبال می تواند حضور داشته باشد تیم های دیگر نیز بهتر و قوی تر شود.
 
وی در رابطه با گزینه سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان نیز گفت: گزینه انتخابی فدراسیون گزینه ای مناسب و مطرح است و جزء مربیان خوب هندبال محسوب می شود، اگر انتخاب شود و در آینده شاهد درخشش بیشتر رشته هندبال در میادین بین المللی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، سرمربی ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.