سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويترز:

دست‌کم 80 نفر در مرگبارترين روز بمباران يمن کشته شدند

بنا بر اعلام شاهدان محلی، دست کم 80 نفر روز گذشته در حملات هوایی سعودی ها نزدیک مرز یمن با عربستان و در صنعا پایتخت یمن کشته شدند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز، شاهدان محلی اعلام کردند دست کم 80 نفر روز گذشته در حملات هوایی سعودی ها نزدیک مرز یمن با عربستان و در صنعا پایتخت یمن کشته شدند. گفته می شود این مرگبارترین روز بمباران در بیش از دو ماه جنگ در یمن است.
ساکنان محلی اعلام کردند دست کم 40 نفر که عمدتا غیرنظامی هستند در حملات هوایی روز چهارشنبه به منطقه بکیل المیر در استان حجه در سوی دیگر مرز عربستان سعودی با یمن کشته شدند.
یکی از ساکنان در گفتگوی تلفنی با رویترز اعلام کرد: «نیروهای مسلح انصارالله از این منطقه به پست های مرزی سعودی حمله می کنند ولی هواپیماهای ائتلاف نتوانستند مبارزان را هدف قرار دهند و (به جای آن) غیرنظامیان را بمباران کردند».
خبرگزاری دولتی یمن (سبا)، در گزارشی که به وسیله اهالی تایید شد،  از حملات هوایی به یک پایگاه نیروهای ویژه متحد حوثی ها در مرکز صنعا خبر داد.
سبا گزارش داد: «براساس آمار اولیه، در بمباران امروز هواپیماهای متجاوز سعودی به منطقه سباعین در صنعا پایتخت، حدود 40 نفر شهید و بیش از 100 نفر نیز زخمی شدند».

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.