سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینال لیگ حرفه ای بسکتبال

توپ فینال دست شاگردان شاهین طبع/ مهرام بدون فرصت لغزش

فینال سوم (پنجم مجموع) لیگ حرفه ای بسکتبال فردا به میزبانی مهرام در سالن آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی سوم مرحله فینال لیگ حرفه ای بسکتبال که با احتساب مسابقات مرحله مقدماتی پنجمین دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و مهرام محسوب می شود، فردا هفتم خرداد به میزبانی مهرام در سالن آزادی برگزار می شود.

دانشگاه آزاد در حالی به بازی فردا می آید که با نتیجه 3 بر یک از مهرام پیش است و به یک برد برای قهرمانی نیاز دارد. با این شرایط شاگردان شاهین طبع بدون هیچ استرسی در 3 بازی فرصت رسیدن به قهرمانی را دارند.

تیم مهرام در طرف دیگر جای هیچ لغزشی ندارد و به 3 برد برای قهرمانی نیاز دارد.

مصدومان دو تیم

سعید داورپناه بازیکن مهرام در بازی روز یکشنبه و حامد حسین زاده بازیکن دانشگاه آزاد در بازی روز دوشنبه به خاطر مصدومیت موفق به اتمام بازی نشدند.

داورپناه که روز دوشنبه نیز از روی سکوها هم تیمی های خود را با فریاد تشویق و راهنمایی می کرد، به گفته خود مشکلی برای بازی فردا  ندارد. اما وضعیت حامد حسین زاده هم که با مصدومیت پا از بازی روز دوشنبه خارج شد،‌ به احتمال زیاد به ادامه مسابقات فینال نمی رسد.

آنچه در مسابقات این فصل دو تیم گذشت

تیم دانشگاه آزاد پیش از این در ماه اسفند 93 موفق به شکست مهرام در سالن آزادی شده بود. جایی که مهران شاهین طبع سرمربی تیم هم اعتقاد دارد بازیکنان او به خوبی با شرایط سالن آشنا هستند و مشکلی از نظر میزبانی حریف ندارند.

مهرام هم در اردیبهشت امسال دانشگاه را در سالن تهران شمال شکست داده بود. زمانی که شاگردان هاشمی در حال اوج گرفتن بودند و 3 بازی مرحله نیمه نهایی را نیز بدون شکست مقابل پتروشیمی پشت سر گذاشتند.

دانشگاه آزاد در شروع مرحله فینال مهرام را با نتیجه 84 بر 78 در بازی اول برد و در روز دوم اختلاف را به عدد 10 امتیاز رساند و با نتیجه 77 بر 67 برنده شد.

مهرامی ها که در بازی اول 10 ریباند از دانشگاه کمتر داشتند و ترن اورهای بیشتری (18 مقابل 12) ثبت کرده بودند در بازی دوم تنها 2 ریباند با دانشگاه فاصله داشتند.

تیم مهرام در هر دو بازی عملکرد بهتری در امتیازآوری محوطه 3 ثانیه داشت و در هر دو بازی 36 امتیاز مقابل 26 امتیاز دانشگاه آزاد به دست آورد. عملکرد نیمکت مهرام در بازی اول و نیمکت دانشگاه آزاد در بازی دوم از نظر امتیازآوری بهتر بود.

دانشگاه آزاد در بازی اول 23 دقیقه و 18 ثانیه و در بازی دوم 34 دقیقه و 36 ثانیه برتری بازی را در اختیار داشت.

پخش مستقیم بازی

در حالی که از دو بازی قبلی فینال تنها دیدار روز دوشنبه پخش مستقیم داشت که گویا پخش بازی در دقیقه آخر نیز به علت فرصت کم متوقف شده بود، بازی فردا نیز از شبکه ورزش پخش مستقیم خواهد داشت.

این مسابقه طبق برنامه از ساعت 16 آغاز می شود.

در صورت پیروزی دانشگاه آزاد طبق قرار قبلی کمیته مسابقات، جام قهرمانی در همان سالن محل برگزاری به این تیم اهدا می شود اما در صورت برد مهرام، تکلیف فینال به بازی چهارم (ششم مجموع) کشیده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فینال ، شاهین طبع ، هاشمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.