سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

با شرایط یکسان مقابل تیم مس کرمان به مصاف می‌رویم

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با تیم مس کرمان در شرایط یکسان بازی پایاپایی خواهیم داشت.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازیکنان تیم سپاهان دارای شرایط خوبی هستند، و از جسمانی مشکلی نداریم، مهدی عسگری و سعید پور قاسمی 2 بازیکن تاثیر گذار تیم ما بودند که متاسفانه به علت مصدومیت جدی از ادامه و همراهی تیم سپاهان باز ماندند.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم مس کرمان نیز یکی از تیم‌های خوب و مطرح هندبال کشور است و با تیم ما، دارای شرایط یکسانی میباشد پیش بینی می‌شود بازی پایاپا‌یی و محکمی در شرایط یکسان با یکدیگر داشته باشیم.
 
سرمربی تیم سپاهان در ادامه اذعان داشت: ما در مسابقات گذشته در جایگاه دوم جدول این دوره مسابقات قرار داشتیم، اما به دلیل برخی مشکلات از قبیل مصدومیت بازیکنان از هندبالیست‌های جوان، کم تجربه‌تر در تیم استفاده کردیم و این موضوع منجر شد، الان در جایگاه چهارم جدول لیگ باشیم.
 
رحیمی زاده در خصوص بازیکنان هندبالی تصریح کرد: به جز تیم ثامن الحجج سبزواری که دارای بازیکنان تیم ملی زیادی می‌باشد بقیه تیم‌های هندبال باشگاه‌ها از لحاظ بازیکن در مضیقه هستند و بیشتر مجبور با استفاده از بازیکنان بومی می‌شوند.
 
یادآور می‌شود: در هفته دهم دور برگشت باشگاه‌های لیگ برتر هندبال روز چهار شنبه 6 خرداد ماه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان صنعت و مس کرمان  در شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.