سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شرکت مخابرات استان اصفهان لوح تقدیر جشنواره بهره‌وری کشور را دریافت کرد

شرکت مخابرات استان اصفهان موفق به اخذ لوح تقدیر بهره‌وری در حضور صنایع و سازمان‌های بزرگ کشور از ششمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری گردید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، همزمان با بزرگداشت روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، ششمین جشنواره ملی بهره‌وری باحضور مقامات وزارت صنعت،معدن وتجارت، رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران، معاون وزیر جهاد کشاورزی، ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بهره‌وری انرژی ایران، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، دبیرکل خانه کشاورز و بیش از 300 نفر از صاحبان بنگاه های اقتصادی برتر کشور، برگزار شد.

در این جشنواره حسین نجار عضو هیئت مدیره و ناصر مشایخی رئیس اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات استان اصفهان نیز حضور یافته و لوح تقدیر جشنواره را به نمایندگی از شرکت دریافت نمودند.

حسین نجار عضو هیئت مدیره مخابرات استان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به کلیه همکاران شرکت مخابرات استان اصفهان، اظهار داشت: مخابرات اصفهان موفق به کسب امتیاز ویژه از طرف کمیته علمی و لوح تقدیر جشنواره گردید.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌هایی که موفق به اخذ امتیاز لازم از کمیته داوران شدند، سپاس‌نامه دریافت کردند و به شرکت‌هایی که علاوه بر اخذ امتیاز مذکور موفق به کسب امتیاز ویژه از طرف کمیته علمی شدند، لوح تقدیر جشنواره اهدا شد.

ناصر مشایخی رئیس اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: در ششمین جشنواره ملی بهره‌وری شاخص‌های بیش از 1300 بنگاه اقتصادی کشور در 35 گروه صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت تنها 20 شرکت و بنگاه بزرگ موفق به دریافت لوح تقدیر گردیدند که مخابرات اصفهان جزء این 20 شرکت بود و 15 شرکت هم سپاس نامه دریافت نمودند.

مشایخی گفت: در این دوره جشنواره حدود یکصد پروژه ارتقا بهره‌وری به دبیرخانه ارسال شده بود، که بیش از چهارهزار داور بصورت آنلاین این پروژه‌ها را داوری کردند.

رئیس اداره کیفیت و ارزیابی عملکرد مخابرات اصفهان افزود: پروژه های مورد تأیید داوران نهایتا در کمیته علمی مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت و برترین ها مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه مرحله بصورت رایگان برگزار گردید، عنوان کرد: سومین مرحله این جشنواره "ارزیابی تجارب موفق ارتقاء بهره‌وری" بود که خوشبختانه مخابرات استان تا این مرحله پیش رفته و برتر شد.

وی تصریح کرد: هر بنگاه اقتصادی در جایزه ملی بهره‌وری مرحله دوم می‌تواند حداکثر 600 امتیاز و در جایزه ملی ارزیابی تجارب موفق ارتقاء بهره‌وری(مرحله سوم) نیز به ازای هر پروژه حداکثر 200 امتیاز بدست آورد و در مجموع، هر بنگاه اقتصادی می‌تواند یکهزار امتیاز کسب کند.

مشایخی افزود: شرکت مخابرات استان، موفق به کسب امتیازی بیش از 75 درصد در این جشنواره شد و لوح تقدیر دریافت نمود.

وی نکته بسیار قابل توجه و حائز اهمیت در این جشنواره را امکان معرفی و حضور پروژه های برتر در مسابقه بین‌المللی تجربه‌های موفق دانست.

ناصر مشایخی به برگزاری مسابقه بین‌المللی تجربه‌های موفق در آذر ماه سال جاری اشاره نمود و افزود: موفقیت شرکت مخابرات استان اصفهان در این مسابقات، یک رویداد بزرگ تاریخی برای شرکت و استان به حساب خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ، مخابرات ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.