سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران در 4 سال

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی ریل ترابر صبا از ارائه بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران و تضمین بازگشت سرمایه آنها در چهار سال خبر داد.

فخاری مدیرعامل شرکت ریل ترابر صبا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه متأسفانه از شرکت واگن‌سازی‌های داخلی حمایت‌های کافی صورت نمی‌گیرد گفت: متأسفانه تولید واگن‌ داخلی برای واگن‌سازان توجیه اقتصادی ندارد گفت: متأسفانه سرمایه‌گذاران از این تولیدات استقبال چندانی نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: تولید یک واگن برای هر واگن‌ساز، 3 میلیارد تومان تمام می‌شود در صورتی که اگر سرمایه‌گذاران این 3 میلیارد تومان را در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنند سود آن بسیار بیشتر است.

وی یادآور شد: متأسفانه شرکت واگن‌سازی طی سال‌های اخیر سفارشات واگنی چندانی نداشته‌اند و این موضوع به دلیل توجیه‌دار نبودن سرمایه‌گذاران است.

فخاری توضیح داد: دولت و اداره کل راه‌آهن جمهوری اسلامی، برای تشویق سرمایه‌گذاران برای واگن‌سازی اقدام به ارائه بسته‌های حمایتی کرده است به طوری که ظرف مدت چهار سال بخشی از سرمایه‌‌های سرمایه‌گذاران به آنها باز می‌گردد.

مدیرعامل شرکت ریل ترابر صبا توضیح داد: در ایران پنج شرکت واگن‌سازی وجود دارد که می‌تواند نیازهای بخش واگن‌سازی را تا سال 1404 برآورده و تأمین کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.