سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی خاطره انگیز"Pac-Man"سر از اسمارت فون های امروزی درآورد

پس از ارائه نسخه ی جدید بازی خاطره انگیز Snake برای گوشی های هوشمند،حالا نوبت به بازی نوستالژیک "Pac-Man" رسیده تا سر از اسمارت فون های امروزی درآورد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛آدم ها با خاطراتشان زندگی می کنند.خاطرات تلخ شیرینی که شاید کم رنگ شوند اما هیچگاه از یاد ما نخواهند رفت.گاهی یک فیلم،موزیک و یا یک بازی ویدئویی آنقدر برای ما خاطره انگیز است که حتی پس از گذشت سال ها می تواند برایمان جذاب و دوست داشتنی باشد.


به  همین دلیل است که اخیرا برخی بازی های خاطره انگیز گذشته قرار است به گوشی های هوشمند بیایند.پس از ارائه نسخه ی جدید بازی خاطره انگیز Snake برای گوشی های هوشمند،حالا نوبت به بازی نوستالژیک "Pac-Man" رسیده تا سر از اسمارت فون های امروزی درآورد.

قرار است یکی از استودیوهای بازی‌سازی شعبه اروپای شرکت نامکو بندای،بازی Pac-Man 256 را بسازد که دنباله‌ی بازی مشهور Pac-Man است.زمان دقیق ‌عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است؛ ولی در تابستان امسال کاربران می‌توانند این بازی را روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های‌شان بازی کنند.



البته این نسخه با چیزی که پیش از این دیده‌اید، متفاوت خواهد بود؛چرا که شخصیت اصلی آن یعنی پک‌من در دنیایی جدید به ماجراجویی می‌پردازد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.